Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-11, 12:52   #18
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Leste også innlegget til BitTorres om Udos og har planer om å prøve det som kosttilskudd. Har ikke kommet så langt ennå, er vanskelig å spise "riktig" nå på sommeren merker jeg, blir en del ekstra av både det ene og det andre selv om de er lavkarbo og rikker ikke vekta mi seg i det hele tatt. Så det er mulig jeg bare utsetter det til høsten etter offshoretur (4 uker ) og ferie til vakre Kreta.

Blir spennende å høre hvordan det går med folk, kjenner meg igjen i innlegget ditt Photo. Jeg begynner også å nærme meg en vekt jeg kan trives med og ser at jeg har fått en del muskler, men blir ikke kvitt resten av det der forbaska magefettet.

Lykke til alle sammen, hold oss oppdatert om hvordan det går.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat