Pruttilutten: At den tullingen ikke bare kan la deg være i fred! -Han burde da forstå at han bare ripper opp i sårene og gjør vondt værre... Men en del menn forstår bare ikke det Det beste du kan gjøre for deg selv er nok å unngå så langt som mulig å ha noen kontakt med han. Vet ikke hvor enkelt det er, men det hjelper i alle fall hvis det er mulig. Han "dusten-min" kan jeg ikke unngå å ha kontakt med pga dansingen, og det er virkelig en følelsesmessig påkjenning. Kjenner at jeg har det mye bedre i perioder der jeg ser han lite eller ingenting. -Så hvis det er mulig for deg, anbefaler jeg deg absolutt det! Mennesker som ikke vil en godt og ikke gjør en godt, er det best å velge helt bort fra livet sitt hvis en har mulighet til det. Ta vare på deg selv vennen min Godt at det går greiere med maten nå. Overbevist om at det også vil hjelpe på å holde deg mer stabil. Kjenner jo hvor store humørsvingninger blodsukkersvingningene gir meg selv, og kan da knapt tenke meg til hvordan det virker på deg som sliter med en slik sykdom. Fortsett med gode vaner du vennen