Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-05, 19:16   #1
NutJob
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 37
NutJob er på en erverdig vei

Lavkarbo = bedre hud?

Hei!

Jeg er en gutt på 17 år som har uren hud. Har spist lav-karbo en stund nå, og får sjelden kviser. men de kommer av og til. og jeg lurer på om det faktum at jeg har hoppet over til lav-karbo har hjelpt på huden min i det hele tatt, eller om det bare har blitt bedre av seg selv. Skjønner?
Lurte derfor på om det er andre her som har erfaring med dette kostholdet og uren hud? Og i så tilfelle om det er andre ting jeg bør holde meg unna også, eller ting jeg bør spise mer av for å få bedre hud.
Lurte også på om det er greit å spise masse tomater og hodekål? er nesten blitt avhengig av begge deler. peanøtter (usaltet og rå) også!

Vær så snill å svar, for dette er veldig viktig for meg! Jeg har ingen vektproblemer og legger ikke på meg lett, så ofte er det veldig vanskelig for meg å akseptere at jeg ikke kan spise ei brødskive eller et pizzastykke eller et kakestykke eller... å, gud, jeg får vann i munnen!

Jeg er ny her også forresten! Og jeg er kjempeglad for denne siden! Alle oppskriftene har reddet meg!

NutJob er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blanding av Lindberg og Atkins. Litt egenkomponert kan man si.. Svar med sitat