Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 13:49   #5
alvepiken
Seniormedlem

alvepiken sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Troms
Alder: 35
alvepiken har en fantastisk aura rundt segalvepiken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fløte/krem - hvor ille?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Så lenge det er lovlig lavkarbomat kan du i teorien spise så mye du vil. Nå ser jeg at du har bulimi - som såvidt jeg vet innebærer perioder med overspising? Jeg tenker at spis gjerne krem hver dag - men ikke la den erstatte ordentlig mat som kjøtt og fisk og grønnsaker - spis den i TILLEGG. Har du nemlig spist ordentlig godt i løpet av dagen er min erfaring at man ikke orker så mye annet - og mengden begrenser seg litt naturlig

Er det vektnedgang du er ute etter - KAN mye meieriprodukter bremse dette, men det må du nesten prøve deg fram på selv over tid

Har slitt veldig med bulimi de siste årene, har desverre vært syk mer eller mindre siden ungdomsskolen Men jeg er heldigvis (omsider!) på bedringens vei, håper jeg i alle fall. 4 mnd spyfri!!! Ny rekord på mange år

Greit at jeg ikke trenger å ha dårlig samvitighet for kremspisingen min da, er heldigvis flink å spise vanlig ordentlig lavkarbo mat og ikke bare krem Krem er liksom blitt kose stund på kvelden når jeg er sliten

Skal være obs på det med meieriprodukter og vektnedgang, takk for at du sa det hadde helt glemt det fra sist!

Start 3.januar: 131.0 kg

This is not a diet, it's a lifestyle
alvepiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bulimiker som har klart å dra hodet opp av doskåla Svar med sitat