Sv: Togtråden!
årghhh.. jeg er så feeeeit. Jeg blir så veldig barnslig når jeg irriterer meg over noe. Nå irriterer jeg meg veldig over hvor vanskelig det er å la være å spise fymat, jeg er helt hekta på søtt igjen og jeg spiser og spiser og spiser. Jeg startet PERFEKT i dag med fin kalorifattig frokost og middag, men så hentet jeg svigermor på flyplassen. Allerede her hører man at noe går galt
Hun hadde vært i Amsterdam og hun hadde kjøpt med honningkaker, lakris, sjokolade og alt mulig rart til oss og jeg greier ikke å legge det fra meg Fikk sjokk på vekta i dag tidlig og trodde at jeg hadde greid å skjerpe meg, men så er jeg pina meg på start igjen.. men nå er det nok, i morgen hopper jeg på riktig spor igjen, så om jeg kun spiser grønnsaker i morgen. Noen ny minstenotering på torsdag er bare å glemme.. her blir det + denne uken.
Nå sitter jeg med nervene i høyspenn, jeg skal nemlig til frisør i morgen! Jeg fikk et par stygge kommentarer om hvor fussete håret mitt har blitt så nå dropper jeg å ha frisørtime som belønning ved -5kg, for -5kg blir det lenge til jeg får til.. Nå er det over ett år siden sist time, nesten 2, håret er drept av bleking, jeg har en ettervekst på flere centimeter og håret er flisete og slitt. Jeg skal klippe meg 10-15 cm og jeg er spent på hva vekta sier til det Jeg er så redd for å klippe meg etter dårlige barndoms'traumer' da min mor klipte av meg alt håret, og i tillegg betale mye for noe som er for meg og kun for meg.. huff, er spent på resultatet da.
|