Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-11, 10:54   #129
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Cindrella, her.

Da har vi vært hos jordmor, og en fantastisk opplevelse for en gang skyld:=) hadde "bare" gått opp en kg, og hun ble helt i hundre når vi fortalte at vi var begynt på lavkarbo. Det mente hun var såååå bra :=) fikk masse skryt for det, å det er jo alltids gøy. Ellers var alt som det skulle å det er jo digg i seg selv:=)

Ha en fantastisk sommer dag alle sammen :=))))

Heisann hoppsann!
Er du bebimamma enno? Eg sit no her med magen, og er litt i sjokk av at i morgon kan me skriva 37 veker på magen når me tek bilete... kjenner nervene kjem snikande... hehe! men eg må sei at eg gler meg veldig òg Skal verta herleg med ein liten baby att, følest som om alt er nytt sia det er 6 år sia sist

Supert at du fekk skryt av jordmor då du fortalde at du svergar til lavkarbo! Jippi!
Eg må krypa til korset og innrømma at eg starta dagen med havregryn og cultura i dag... ikkje akkurat lavkarbo, men akk så godt! Hehe!

Elles er alt heilt greit her. Kjenner det er (fram)tungt no, og nedpresset har satt i. Har funne meg nokre akupressurpunkt på nettet eg tenkte eg skulle prøva (altså, punkt på meg sjølv! Haha!) for å kanskje få modninga igang skikkelig. Vanskeleg å sei om det er noko modning på gang sia eg går her med desse kynnerane mine dag ut og dag inn. Kan jo godt henda det er noko på gang, men skader no ikkje å trykka litt på div punkt på kroppen

Håpar du har det bra og at bekkenet ikkje skranglar for mykje!
Klemmar!

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat