Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-11, 11:07   #39
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Jeg har gått og tenkt på å kjøre en periode med denne komboen jeg også, men kassa har vært litt slunken, og på helsekosten var det svindyrt.

Kunne vært gøy å se om man klarer å få mer markante magemuskler (altså trimme bort litt mer av det resterende underhudsfettet) ved å innta dette.

Må prøve å finne den originale posten til BitTorres igjen for å se om det var en spesiell variant av Udo's han brukte.

Jeg mener bestemt det bare var helt vanlig Udo's-olje han tok. Jeg tror nok i grunn at så lenge det er den økologiske oljen med 3-6-9-balanse, så er det vel akkurat den olja man skal ha. Håper jeg i alle fall.
Magen protesterer en smuuuule, men jeg er ikke så kvalm nå på tredje dagen. Men skal nok la det gå til neste uke før jeg øker noe på inntaket.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat