Et eple om dagen...
I går kjøpte jeg en pakke med Pink Lady - epler. (Frukt er jo sunt og ungene bør jo få i seg litt frukt) De eplene så sååå fristende ut, de lå der og lyste imot meg. Jeg tok et eple og spiste det, det var godt altså.. ja jeg vet jo at epler inneholder mange karber, men men. Jeg la eplet inn på diett.no og HVA?? 15,4 karbohydrater! Idag er det tilbake til min kost, føler jeg skal være ekstra streng idag for liksom å veie opp for synden :-)
Men så til poenget mitt: Etter en liten utskeielse er det bare å brette opp armene og fortsette mot målet mitt uten å la utskeielsen ødelegge for mye av humør og samvittighet. Spist er spist er det mange av dere som har skrevet her inne, og det samme tenker jeg. Vi/jeg kommer nok til å ha en liten glipp iblant fremover også, men da er det bare å gå på uten å la glippen ødelegge for deg (ja nå har jeg jo sprukket likevel så...)
Lykke til alle mine lavkarbovenner der ute, og husk å ikke la en liten sprekk ødelegge det vi er så godt igang med. Ha en finfin dag, klem.
|