Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje
Nannah: Ja! Svømming er god trening, og det er godt mulig det er effektivt på magefett. Jeg svømte ganske aktivt da jeg var yngre uten at jeg hadde noen slank mage av den grunn . Men jeg har ikke alltid råd eller anledning (sosialangst ...) til å gå og svømme i offentlige bassenger, selv om jeg har hatt planer om det lenge. Jeg tror på trening, ikke minst noe man trives med og vet man kan opprettholde, og selv trener jeg yoga femten-tjue minutter daglig, med øvelser ment for kjernemuskulaturen i mage- og ryggregion, pluss planke og sideplanke, så jeg håper det hjelper på litt, også med tanke på økt muskelmasse, og da bedre forbrenning og insulinfølsomhet over tid.
Har lest en del mer i disse trådene nå, og jeg vet jo at jeg ikke får i meg nok fisk. Både fordi det er dyrt med kvalitetsfisk, og så har jeg fortsatt stekt/kokt laks og ørret litt opp i halsen, spiste så mye av det før at jeg gikk lei. Vurderer å bestille meg omega 3-tilskudd enten i form av sel- eller krillolje som supplement når jeg får penger igjen. Jeg må uansett ha mer d-vit snart.
Dette er forresten kanskje litt far fetch, men jeg synes liksom at jeg har blitt en smule mer sammenhengende i hodet og mer konsentrert de siste par dagene, og det tross en del stressmomenter. Etter hva jeg har lest så kan også disse oljetilskuddene være behjelpelig der! Det vil i så tilfelle være helt glimrenda da hukommelsen min tidvis har store knekk på grunn av stoffskiftesykdom.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|