Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-11, 20:41   #31
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 46
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Carpal tunnel syndrom

Ja, jeg har operert for carpal tunnel syndrom, i begge hendene. Jeg hadde samme som du, prikking og hendene dovnet bort. Legen sjekket om det var dette, ved å bøye håndleddet innover, da begynte det å prikke med EN gang. Men ikke i lillefingeren, det var visst et kjennetegn.

Ble bare satt opp på operasjon med en gang, tok ikke begge hendene på en gang da. Veldig greit. Den ene gangen fikk jeg full narkose, den andre gangen stengte de for blodtilførselen til armen og jeg så ufrivillig på hele operasjonen. Det var stengt for innsyn med et grønt forheng, men det hang en diger operasjonslampe i taket, og der speilte alt seg. Syns det var interessant jeg. Kjøttet vårt ser ut som oksekjøtt.

Operasjonene gikk bra, jeg ble sykmeldt noen uker, og har siden dette ikke hatt problemer. Jeg regner emd at jeg fikk problemer da jeg er utdannet aktivitør og jeg jobbet da mye med håndarbeid, finmotoriske oppgaver hele tiden. Men har ikke hatt problemer med å utføre den salgs i ettertid.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat