Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Jeg blir gaaaaaaaal Emigrerer snart til nordpolen der fugler er det eneste som flyr.
Er det meg det er noe galt med, eller er det flere enn meg som plages av fluer? Og da mener jeg fluelignende skapninger i alle størrelser som ikke kan gi fred ! Når jeg soler meg, så flyr de rundt meg, opp i ansiktet på meg, setter seg på meg .. plager meg virkelig. Jeg sitter der og vifter og smekker etter dem, og klør meg - fordi det irriterer så vanvittig ! Ser jo ut som en sprellemann uten kontroll, føler jeg enkelte ganger.
Hva ER der som går av dem?? Jeg dusjer, og vasker meg med såpe, som vanlige mennesker, så det kan ikke være det at jeg går rundt og stinker hehe Men noe er det. kanskje jeg har stor tiltrekningskraft for flyvende kryp. kanskje de ser på meg som en sånn diger landingsplass, hvor de bare tar en pause i flyvingen? 
Aner ikke, men de plager meg noe vanvittig. Er alle fluer sånn??? har en her inne på stuen nå, som er bortpå meg hele tiden, enda jeg slår etter den og vifter vilt med armene. Hundene tror jeg det klikker for meg her.
Kan man gjøre noe for å få sitte ute i solen i fred og ro, uten å bli svermet rundt, eller brukt som rullebane?  
|