Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-11, 08:44   #151
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Hehe, takk igjen, Tante TI Jeg føler nok at jeg spiser for lite, fordi jeg aldri er sulten - og aldri klarer å spise mye :P

Til middag i går klarte jeg en halv kyllingfilet med ost. Ikke fordi jeg ikke ville ha mer - men kroppen sa nei. Jeg var ikke stappmett heller - kroppen sa liksom ifra at nå! er det nok.. Er det rareste jeg har vært med på :P

Jeg skal kjøpe GI-null - og lese den til jeg er mye klokere! Men greien med å spise for lite er mer at jeg føler jeg ikke spiser nok - er du med?

Og en annen ting - hva skjer med muskulaturen om dagen? Jeg er helt skjelven i beina, og de områdene på kroppen med mest fett, er det akkurat som at musklene dirrer - hele tiden. Jeg er liksom sliten i dem kombinert med gangsperrfølelse og gele... nei, jeg klarer ikke å beskrive det. Er det normalt? Hehe, håpløs forklaring

Jeg har også sånn slitenfølelse i bein og armer om dagen, men kjennes ikke ut som om musklene dirrer/skjelver. Jeg er liksom bare doven i musklene, sliten og tung. Spiser du mye fett så trenger man jo ikke så mye. Men jeg spiser en hel stor kyllingfilet da (i underkant av 200 gram), sammen med 4 striper bacon. SÅ helte jeg baconfettet over kyllingen og la også på 1 ss hvitløkssmør. Haha, det hørtes abnormt mye ut når jeg fikk det på "papiret"

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Jeg må spørre - skaldeman 50+, hva betyr egentlig det? Er fire år siden jeg leste boken...som jeg har lånt bort

Skaldeman 50+ er vel den gamle fakiren. For oss som tåler svært lite karbohydrater og/eller har 50 kilo+ å gå ned.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat