Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-11, 11:33   #8775
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

haha for en morbid samtale!
Selv så greier jeg ikke tanken på å slå de i svime med en sånn strømsmekker, eller max smekker som de egentlig heter
Men det er, for meg, bedre enn å drepe de. Om jeg bruker en sånn så bærer jeg flua ut, så den ikke er i huset i såfall når den våkner igjen.. Men mannen min er helt fascinert av dette og kan grille ihjel flua med vilje om han først får tak i en sånn Da synes jeg han er slem, men han er helten min når det kommer en edderkopp inn! Særlig når de er så store som en hest! (slik som jeg ser de i såfall ) hmm, kom på at han aldri dreper edderkopper, men fanger de og slipper den ut.. lurer hvorfor han ikke gjør det med fluer også..

Det med eddik og zalo er genialt. Når vi hadde kneler, og nå med et annet dyr, så avlet vi banan fluer, når de kom seg ut så fant de alltid veien til zalo-eddiken og druknet, slapp unna å få huset fult av fluer hvertfall! Disse fluene vi avler flyver ikke, så de krabber bare rundt..

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose