Opprinnelig lagt inn av VK-Tutta kutter karbs, her. Så fantastisk at du har fått så flott liv av dette Det er skikkelig koselig å lese altså! Jeg hadde nok også tålt litt stillstand etterhvert, siden det er normalt. Men ønsker så gjerne et resultat som kan fortelle at dette virker for min kropp Her er overvekten resultat av to tette svangerskap, og rygg og bekken sliter veldig, så det er vekttap som må til for bedre livskvalitet Takk for lykkeønskninger
Opprinnelig lagt inn av VK-Tutta kutter karbs, her.
Så fantastisk at du har fått så flott liv av dette Det er skikkelig koselig å lese altså! Jeg hadde nok også tålt litt stillstand etterhvert, siden det er normalt. Men ønsker så gjerne et resultat som kan fortelle at dette virker for min kropp Her er overvekten resultat av to tette svangerskap, og rygg og bekken sliter veldig, så det er vekttap som må til for bedre livskvalitet Takk for lykkeønskninger
....... men når det er sagt, så ser jeg at jeg må øke antal karber for dag hvis jeg skal få fart. Ser ut til at jeg går på sparebluss, og det er ikke bra