Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-11, 12:58   #9
VK-Tutta kutter karbs
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 42
VK-Tutta kutter karbs er på en erverdig vei

Sv: Noen solskinnshistorier for oss uten startresultater?

Opprinnelig lagt inn av vibsen, her.

Nå går jeg ikke på ketolyse, men generell lavkarbo, men prinsippet blir vel det samme uansett. Jeg gikk ikke ned i det hele tatt de første ukene. Jeg kom fra en moderat karbo/lavfett-diett, og tror kroppen trengte tid til å føle seg trygg på at denne "overfloden" av fett ville vedvare. Nå har jeg ikke veid meg på en stund (er på hytta), men jeg målte meg i går, og da hadde jeg mistet totalt 10 cm på to uker. Før det har jeg som deg stått stille også i cm. Jeg tror det er viktig å ta seg god tid og la kroppen få ro til å gjøre det den skal før man evt. begynner å lete etter partystoppere o.l. Jeg vet at min kropp også har prioritert å rydde opp i en del annet rusk først - jeg kjenner det på stoffskiftet og en del andre ting.

Alle teorier mottas med takk

Kroppen skal så absolutt få fred og omstillingstid. Jeg kjenner bare ingenting til noe som helst, annet enn at jeg hele tiden føler jeg legger på meg Midjemålet var en cm større idag morges, og selv om ikke det trenger bety annet enn en dårlig dag, så har jeg ingen støtte på at det funker, ingen metallsmak eller stålånde - ingenting. (Vet at ikke alle trenger ha det, men du tar poenget )

Satser på at tiden hjelper Flott med cm borte da!!

VK-Tutta kutter karbs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse forhåpentligvis Svar med sitat