Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-11, 13:49   #7
Kathja
Medlem

Kathja sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Kathja er på en erverdig vei

Sv: Medisiner en vet kan bremse vektnedgang?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg la også merke til den delen av pakningsvedlegget sist jeg gikk på pinex forte. Justerte verken dosering eller kosthold. Det viste seg å uansett ikke være effektivt for den plagen det skulle lindre/fikse, men jeg ble ikke dårligere av den enn jeg ble tidligere, på høykarbokosthold. (Og da handler det mest om forstoppelse.)

Hva angår bremset vektnedgang - pinex forte er i kategorien betennelsesdempende som kan midlertidig bremse litt, men dersom du må bruke det, har du sannsynligvis en smerte/stresstilstand i kroppen allerede. Og det kan i alle fall bremse vekttap! Stress er den verste fienden! Så jeg ville uansett valgt å ta medisinen min.

Betennelser ja,dem har vi mange av.Har leddgikt,kroniske muskelfestebetennelser og litt til

Jeg har kronisk smertesyndrom,whiplash,skade i ryggmarg etter prolapser og div ymse ting som gir auau .Bruker forskjellige medisiner og skifter litt på hva jeg tar. Normalt stress har jeg lite av,blir vel smertestress ja og det er vanskelig å kontrollere til tider .

Takk for utfyllendes svar