Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.
Wææ - her går det ikke bra! Jeg sliter med at hverdagen ikke er her (har gjester på besøk o.l), er varm og lat i sommerværet. Så ble jeg akutt kvalm bare ved tanke på lavkarbomat! Klarte ikke tanken på frokostpannekake til frokost og salat til lunch slik jeg pleier. Jeg pleier ikke ha noe problem med å spise det samme over lengre tid altså, det er nesten et must for meg da jeg elsker rutiner og forutsigbarhet. Så ble helt satt ut her... var iallefall helt uaktuelt å lage meg noe annen mat (null energi for tiden) som var lavkarbovennlig. Så frokost og lunch i to dager har nå -ikke- vært bra for min del altså 
Huff da... 
Hva med å spise en fiberrik eller to til frokost? Med noe godt fettrikt pålegg oppå? majones blandet med makrell i tomat eller egg? Majones med avocado og spekeskinke?
Eller forskjellige nøtter med en blanding av gresk yoghurt og fløte, så blir det som en slags frokostblanding, og evt litt blåbær eller bringebær på toppen?
Skjønner at det er vanskelig når du ikke har energi til å gjøre noe annerledes, men kanskje energien kommer ved at du spiser noe helt annet? Altså, at du kommer over en kneik eller noe... 
Eller at du rett og slett tar deg en uke med litt mer moderat karboinntak, slipper opp litt og lar hjernen ta en pause...det fungerte veldig godt for meg. Siden det var planlagt hadde jeg ikke dårlig samvittighet heller 

|