Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-11, 20:31   #8802
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

De trenger gjødsel, og hjelp til bestøving. Bestøvingen hjelper du til med gjennom å bare riste plantene litt når de er i blomst (de selvbestøver, men med høyere suksessrate under assistert befruktning). Dette ordnes av insekter og vind ute, inne kan det være litt verre.

Om de setter lite blomsterknopper så må du gjødsle mer. Det er nesten ikke mulig å overgjødsle tomater (om du ikke gir dem hele flaska på en gang). Bruker du potteplantegjødsel kan du bruke dobbe-trippel dose en periode.

Takk for tips, jeg har nå plantet dem om og satt dem ut, gitt dem gjødsel og håper på det beste.

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Les på pomaden din! Inneholder den mineralolje/paraffinium liquidium og eller bivoks så blir leppene dine ALDRI bra. Det er fordi det ikke gir fukt, men bare lindrer der og da. Du trenger en pomade uten disse tinga. Jeg brukte en fra LUSH før, men usikker på om den fortsatt selges uten bivoks. Du kan gå med tørre lepper til det går over ja, f.eks. Eller bruk kokosolje/rent shea-smør på leppene. Det gjør jeg når jeg en sjelden gang har tørre lepper

Pratet med en torghanlder i byen i dag og fikk to pomader av ham, og lurer på om de er "bra nok" ?

Innhold: aloe barbadensis extract, simmindisa chinensis (jojoba) seed oil, petrolatum, ethylhexyl hydroxystearate, beeswax, euphorbia cerifera (candelilla) wax, myristyl myristate, copernicia cerifera (carnuba) wax, ozokerite, flavor, allantoin, propylparaben.. phu

Ser at når jeg skriver dette ned så er de nok ikke "bra nok", men hva i all verden ER alt dette for noe?
Noen som kan forklare meg

(holder meg foreløpig til cocosa, og tar den tiden det tar for å bli bedre.)

Edit: det er pomade av typen aloe lips, nettside: forever living . com

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...