Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Goood kveld=)
Idag har vært en fin, men gaske stressende dag og jeg har i grunn både spist og drukket elendig.. Angående dårlig samvittighet for ferie-spisinga ha dere vel rett.. Det må jo være lov en gang i blandt og når alt skal bestilles fra en meny der og da er det jammen ikke lett å finne gode alternativer alltid..
Og Foksy så gøy med snikveiinga di, gleder meg til å se resultatene Og jeg slutter ikke å la meg imponere av at du stadig kommer deg ut å jogger 
Idag har jeg vært hos frisøren å fått orden på håret, 3 timer tok det , sånn er det når man har både langt og tjukt hår altså.. Og jeg klarte jo ikke suse meg til å få i meg frokost først fordi jeg ble sittende med jobbsøknad, så var oppe kl.08:30 og frokost(omelett) spiste jeg ca 15:30..... Drakk en fløtekaffe i 10-tiden da.. Mac'en har kommet og jeg har fått hentet både mattebok, kalkulator og fått kjøpt meg printer, nå skal det bli på stell ja Hadde koselig besøk av bestekameraten min som jeg har kjent siden vi var 2 år gamle istad også, sååå åreit selv om han var operert både her og der og var litt sliten=)
Skal komme meg en liten tur avgårde for å levere reiseregning og timeliste nå, så er det vel på tide å tenke på noe kveldsmat Har jo litt diverse i kjøleskapet, sliter bare så utrolig med å finne ting som frister om dagen... Sånn var det i Tyrkia også.. Vannmelon var alt jeg hadde lyst på liksom... Men noe må jeg vel klare å smelle i sammen=)
Pruttilutt jeg stemmer også for at du ihvertfall legger ut oppskriftene her, og de som tråler gjennom oppskriftsforumet blir sikkert glade for å få dem der også 
Jeg får vel komme meg ut av døra og gjøre dagens siste ærend=) Straks tilbake=)

|