Sv: Jeg begynte i dag, gjør jeg det riktig?
Takk for alle tips så langt. Det går relativt bra på en måte da for jeg har gått ned 2.7 kg siden mandag. Jeg vet selvsagt at mye av det bare er endret væskebalanse osv men det er inspirerende likevel.
Jeg merker godt at jeg er slapp nå. Var litt slapp i går og enda slappere i dag. Jeg har jo ennå ikke fått boka, men den kommer nok i morra eller Lørdag.
Det ble nok en dag som var ganske ensformig i dag, men jeg liker jo likevel det jeg spiste da.
Frokost: makrell i tomat
Lunsj: litt salat pluss makrell i tomat
Mellommåltid: makrell i tomat (jada, min tredje i dag )
Middag: En ganske stor omelett med ost og salat
Sånn ellers har det blitt 5-6 kopper kaffe, et par liter vann og fun light saft. Safta inneholder jo søtningsmiddel så jeg er usikker på om det er riktig å spise. Kaffe hører jeg litt motstridende meldinger om.
Jeg har forøvrig trent godt hver dag, men i dag merket jeg at treninga var ekstra tung da jeg gikk fullstendig tom for energi. Det går vel over får jeg håpe.
Så, har dere noen meninger om det jeg hadde i meg i dag og kanskje noen tips for morradagen. Jeg kan jo ikke spise makrell i tomat fra morgen til kveld.... Makrell i tomat inneholder vel likevel litt fett så det må jo være bra å spise?
Og til deg som lurte på om jeg likte potetsalat: Desverre nei. 
|