Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen vennene mine, ønsker dere en fin dag!
I dag kom regnet igjen her da - typisk vestlandet
Ser jeg gikk glipp av en del her i går kveld
Dollsine: Høres ut som om kroppen din "ønsker" å komme i ketose igjen - så når du strammer inn mandag, blir nok kroppen din "glad" igjen, tenker jeg 
RikkemOr og Foksy: Jeg har også kjøpt de Jacobs pølsene. Men enda bedre er Idsøe sine pølser. De selger dem på ganske mange Meny butikker og andre velassosierte butikker. Landets beste slakter, spør du meg. Bruker bare rene naturlige varer, ingen lumske tilsetninsstoffer, tilsetter ikke stivelse, stort sett kjøtt, fett og krydder. Og fantastisk gode! Litt dyre, men vel verdt det ekstra. Eneste pølsene jeg kjøper nå - spesielt kajun og chorizos pølsene deres er fantastiske.
Nyskjerrig nok: Lenge siden - godt å ha deg her igjen. -Så koselig å få slike kommentarer - vær stolt av deg selv!!! -Og vær stolt av at du greier dette uten å gå i "kontrollfrik"-fella, spesielt med tanke på de spiseproblemene du har hatt tidligere, står det stor respekt av!!!
Appelsinpiken: Høres fantastisk deilig ut med frokost på terassen! Og gratulerer med at du samtidig greier å gå ned i vekt - virkelig imponerende Fortsett å kose deg i solen og varmen!
Denne helgen blir en utfordring for meg. I kveld skal jeg i bursdagsselskap, i morgen kveld har jeg avtale med noen venninner om å gå på byen. I kveld kjører jeg, så da regner jeg med å holde kontrollen, blir bare tungt med alle de teite spørsmålene jeg må svare på I morgen må jeg nesten ta litt vin med de andre, og er livende redd for både virkningen vinen har på meg og for å miste kontrollen på hva jeg strapper i meg når jeg drikker... Så egentlig gleder jeg meg ikke så veldig til denne helgen - føler meg liksom litt sær hele veien
Sist redigert av bente1 : 08-07-11 kl 10:08.
|