Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 10:27   #1
Klistine
Medlem

Medlem siden: Sep 2010
Klistine er på en erverdig vei

Ikke veie seg?

Hei dere.

Jeg har gått på lavkarbo et par ganger tidligere. Men har hatt ett opphold på ca 1 mnd siste gangen (hence tickeren min..) og nå har jeg begynt på igjen med ketolyse denne gangen. Jeg vil være såppas "streng" i starten for å få det litt inn i fingrene igjen!

Men.. Jeg blir så stresset, og opphengt i vekta når jeg veier meg hele tiden, og i bunn og grunn har jeg nå funnet ut at jeg gjør dette for MEG. Ikke for å vise i en ticker, eller å kunne skryte av kg-tapet mitt. Så jeg vurderer nå å ikke veie meg i det hele tatt. Jeg veide meg ikke ved start for en uke siden, så vet ikke hva den sto på da.

Men, så blir jeg jo litt redd da.. Tenk om jeg gjør noe feil, også går ikke vekta ned, også vil alt ta mye lengre tid fordi jeg ikke oppdager at jeg ikke har gått ned noe..?
Vekta mi har alltid stoppet opp på mellom -5 og -7 tidligere.. og da går det ikke mer. Derfor jeg hadde forrige sprekk også..

Kan det være risky å bare droppe hele vekta?
Er redd for at om jeg veier meg om et par mnd, og ikke ser noen særlig forskjell så blir nedturen stooooor...

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat