Tråd: Magetrøbbel
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 12:44   #11
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Magetrøbbel

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Har hatt lett feber de siste tre ukene, men siden min normale basaltemp. er 35,8 (lavt stoffskifte), er det ingen som reagerer når jeg har 37,5-38

smgj
Jeg bruker kvitseidsmør, fløte, rømme, CF, CC og kesam i matlaginga, men drikker ikke melk.

Det der høres ikke bra ut. Kjenner du deg i fin form med så lav temperatur? Jeg fikk temperaturen opp når jeg fikk skikkelig behandling for stoffskiftet...

(Og når avviket er så stort fra basaltemperaturen din så ER det jo feber da...)

Når det gjelder melkeprodukter utenom smør så er laktoseinnholdet så forskjellig så om man har mistanke til laktoseintoleranse bør man kutte alt (helst også smør) i en periode før man innfører dem igjen for test.

Men for meg høres det mer ut som en infeksjon enn som en intoleranse siden du har feber... Lykke til hos legen.