Sv: Ketose og hard trening
Takk for flotte svar 
Fjasnissen: Jeg har søkt litt rundt, men ikke funnet noe som jeg føler treffer meg, finner mye bra om intervall osv. og mye om styrke trening. Men Harde økter på og over terskel finner jeg ikke noe særlig om. Finner noe på lavkarbo, men ikke noe på ketolyse med så lite karbohydrater som jeg går på.
Nellie: affermative! Skal drite i sportsdrikke J og ja makspulsen min er jeg 99% sikker på mulig jeg kan tyne ut et slag eller 2 til, men da vil jeg ha medesinsk personell til stede J
Sprettball: takk for flott tilbakemelding! Grunnen til at jeg trener så hardt er at jeg sykler med andre, som er sprekere enn meg. Så blir til at jeg presser meg hele veien. Jeg mister motivasjon av å trene alene, derfor vil jeg fortsette å trene med andre. Så vil jeg jo at de skal ha en fin økt også, så da blir det harde økter for meg. 3-4 ganger uken håper jeg på å kunne kjøre sånne turer. Kroppen er nå vant med fettforbrenning, ( får ikke melkesyre uansett hva jeg gjør)men det jeg frykter er at jeg må ha i mye mer karbohydrater enn 20 gram pr. dag om jeg skal fortsette å trene som jeg gjør?! Eller kutte ned på trening/intensitet. Ren styrketrening driver jeg ikke med nå, kun sykling.
Er det lurt å ha med noe mat på lengere turer? I så fall hva passer på langturer og ketolyse?
Takk for svar!

|