Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 21:31   #1
lillemy01
Medlem
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 67
lillemy01 er på en erverdig vei

Trenger noen synspunkter her

Hei alle sammen
Jeg er mildt sagt litt fortvilet nå. Historien er slik etter at jeg var gravid med nummer to gikk jeg fra å være ekstremt aktiv til en person som sovner når som helst har vondt i hele kroppen og er ekstremt sliten. Jeg la på meg 20 kilo men de kom etter graviditeten. Jeg greier ikke å våkne på morningen og føle meg opplagt jeg er alltid trøtt. Jobber nå 50 % og jeg sliter alerede der fra 1. september blir det 100%. Og jeg er livredd for hva jeg skall gjøre. Jeg har også ekstremt smerter i hofte , knær og ledd. Hele benet mitt verker hver eneste dag. Jeg har gått på ketolyse siden begynnelsen av april. Ingen ting har forandret seg der hverken mere eller mindre energie. Men jeg går ufatelig lite ned i vekt med tanke på at jeg har en overvekt på 30 kilo. Så har jeg gått ned 4.3. Jeg er egentlig fornøyd med det at det går sakte ingenting haster. Men jeg er forferdelig bekymret for helsen min VIRKELIG.
Så var jeg endelig så tøff og bestillte lege time han tok all slags blodprøver og røntgen av hoftene. Jeg hadde så store smerter når jeg lå på det røntgen borde at jeg nesten gråt. Men når prøvene kom tilbake var alt fint ingen verdens ting som var galt med meg ÅÅ jeg er liksom desperat etter å finne ut hva det er! Hele kroppen min føles som ett fengsel jeg er jo så aktiv i hodet men kroppen greier ikke å følge med uansett hva jeg gjør. Jeg har tenkt på lavt stoffskifte eventuellt noe annet med hormoner og lurer på om kansje blodprøver hos hexeberg? kansje er løsningen? Noen tips til hva jeg kan få gjort? Og tusen takk for at dere gidder å lese det og svare

lillemy01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat