Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-11, 00:08   #4
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Nettavisen/klikk.no Lavkarbo ukemeny??!

Jeg antar at du mener dagsmenyene som starter her. Jeg synes ikke det ser så riv ruskende galt ut jeg. Nei, det er ikke ketogent, men lavkarbo MÅ ikke være ketogent. Det ligner vel noe på Fedon kanskje? Litt streng Fedon til og med. 40-50 g karber om dagen er ikke mye sammenlignet med vanlig norsk kosthold. Personlig ville jeg ha foretrukket mer fett til fordel for noen av karbene og proteinene, men det er bare meg. Jeg er usikker på om jeg ville vært like mett på denne maten. Men dette passer sikkert fint for mange. Jeg tror menyene kan være med på å ufarliggjøre lavkarbo.

Ikke så heldig med bildet av den tacomiddagen kanskje, med hvetelompe og et lass mais. Toppet med frukt til dessert. Men dog... Jeg tenker at vi ikke må bli så ekstreme at det bare er ketogent som gjelder, selv om det er det mange av oss foretrekker.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>

Sist redigert av trillian78 : 09-07-11 kl 00:19.
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat