Opprinnelig lagt inn av PrincessMe Jeg har laget en ny variant av soyaproteinbrødet, men denne gangen er det uten soyaproteinet 4 egg 2 dl creme fraiche (el seterrømme) ca 1/2 dl rapsolje (prøv deg fram) 1.5 ss bakepulver 4 ss linfrø 50 gram sesamfrø 60 gram hvetekli 45 gram solsikkekjerner Drysset med blå valmuefrø på toppen Stekinga er som før: 180 grader - 50min! Jeg har kuttet litt ned på eggmengden og heller hatt i litt mer kruskakli og solsikkekjerner enn soyaprotein... HUSK: bakepapir i brødforma slik at det er lett å få ut
Opprinnelig lagt inn av PrincessMe
Jeg har laget en ny variant av soyaproteinbrødet, men denne gangen er det uten soyaproteinet 4 egg 2 dl creme fraiche (el seterrømme) ca 1/2 dl rapsolje (prøv deg fram) 1.5 ss bakepulver 4 ss linfrø 50 gram sesamfrø 60 gram hvetekli 45 gram solsikkekjerner Drysset med blå valmuefrø på toppen Stekinga er som før: 180 grader - 50min! Jeg har kuttet litt ned på eggmengden og heller hatt i litt mer kruskakli og solsikkekjerner enn soyaprotein... HUSK: bakepapir i brødforma slik at det er lett å få ut
åh jeg skal bo hos noen andre i to uker åh da trenger jeg brød erstatning ja .... prøver å holde meg i ketolyse ... men så er det det at soyaprotein er så fryktelig dyrt og jeg takler ikke bismak ... har lest her at noen har fått det ... , også et annet problem som kaskje er større .. jeg tåler ikke gluten så hvis noen har et forslag til hva man kan bytte hvete klien ut med ??? så setter jeg stor pris på det jeg må vel bake det innen søndag så har god tid men hvis jeg må bestille noe .... Takktakktakktakktakktakktakktakktakktakktakktakkta kktakktakktakktakktakktakk