Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-11, 12:17   #7
lillemy01
Medlem
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 67
lillemy01 er på en erverdig vei

Sv: Trenger noen synspunkter her

Har lest litt nå om fybromyalgi og jeg vill ikke si at det er hundre prosent jeg har det men i hvertfall 99. En veldig interessant del av det var det med angst. Jeg har ofte angst veldig veldig mye av det spesiellt på jobben. Bedre sagt før jeg skall på jobben er livredd for å ha gjort noe galt og at oppsigelses papiret mitt ligger i hylla mi. Av og til for jeg så angst at jeg skjelver og blir dårlig mens jeg sitter på bussen. En gang fikk etter at jeg ble så redd fikk jeg ett brev i hylla mi og jeg svimte nesten av jeg skalv måtte sette meg og alt ble svart. Jeg greide nesten ikke å åpne brevet. Det var kun ett godkjenning av kurs og ingenting annet som jeg egentlig har ventet på. Det er forferdelig å ha det slikt. Jeg elsker jobben min og er faktisk ordentlig flink i det. Og kun fåt kjeft en gang for tre år siden. Men allikevel greier jeg ikke å få bort den følelsen av angst. Det er blitt bitte litt bedre etter at jeg begynnte på lavkarbo men ikke på langt nær til normalen. Er det noe spesialist man kan henvende seg til privat anngående fibromyalgi? Og ja jeg har kopiene det sørget mannen min seg for. Hvor er det jeg kan få hjelp til det var det her på forumet eller ett annet sted? Jeg kan ikke tro at alt er helt fantastisk det kan bare ikke stemme!!

lillemy01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat