Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-11, 13:35   #1740
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Mmmm bente1, den sjokoladen hørtes bare heeeelt fantastisk ut! Jeg har ingen idé om hvor man får kjøpt kakaosmør, kakaomasse osv, men google finner det vel ut for meg så tror jeg jammen jeg skal prøve den der etterhvert
Nå har jeg vært å kjøpt meg den parfymen, 715 kr Kikka jo ikke på prisen jeg, fikk sjokk når damen i kassa slo den inn liksom.. Jaja, nå har jeg hvertfall min nye favorittparfyme i hus da
Skal få i meg noe frokost nå også, for å få opp fettandelen litt før kvelden blir det lapper
Fortsatt tiltak å lage mat, men jeg må jo.... Hadde vært fint hvis noen kunne komme hit med en bøtte med overskudd som jeg kunne benytta meg av altså

Linken til hvor du får kjøpt det: http://www.okosjokolade.no/

Jeg var litt lei av matlaging en stund jeg også, men tok da noen enkle løsninger noen dager, og nå har jeg virkelig fått ånden over meg igjen - koser meg med å lage mat

Du skal lukte nytt i kveld også altså - helt ny RikkemOr

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat