Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-11, 13:56   #1742
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Linken til hvor du får kjøpt det: http://www.okosjokolade.no/

Jeg var litt lei av matlaging en stund jeg også, men tok da noen enkle løsninger noen dager, og nå har jeg virkelig fått ånden over meg igjen - koser meg med å lage mat

Du skal lukte nytt i kveld også altså - helt ny RikkemOr

Takk for link=) Ja, man blir vel bare sånn lei innimellom.. Men at alt ska være tiltak liksom, eneste jeg synes er "greit" er å gomle pålegg rett fra pakka eller lage fløtekaffe liksom... Blir nok bedre igjen om noen dager
Jepp, heeelt ny for kvelden=)

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

God formiddag, kjære jenter
I går gikk jeg på veggen, bror kom hjem med MASSE smågodt, potetgull og smiiiirsj, så ble sittende mellom malestrøkene med kryssord, godter og musikk. Deler av meg er overbevist om at jeg trenger det. Jeg har jo tross alt litt kjærlighetssorg. En annen del av meg tenker at jeg er en pusling, en svak f... som ikke helt ser målet klart, ser ikke mulighetene, alternativene. Ambivalens?

Nuvel, i dag fikk jeg jordbær med fløte til frokost, en kaffekopp med fløte står å venter på meg sammen med kryssordet, og i ettermiddag SKAL jeg grille. Tør ikke si "nå er det i gang", men jeg må være mer konsekvent.
Snart hjem...

Jeg tror at man bare må ha noen sånne runder innimellom jeg.. For å på en måte skjønne litt hva man driver med å ta tak i seg selv og stramme seg opp igjen Kroppen trenger en pause innimellom og når man sliter litt med hodet oppi det hele er det godt å kun fokusere på seg selv og ikke alt annet med hva man putter i seg osv... Og i stedet for "nå er det i gang" hva med "nå er det PÅ gang"? Trenger ikke stresse med det vettu Og når du kommer hjem blir sikkert ting litt lettere også

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat