Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 09:59   #1764
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen - håper dere får en god dag

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Den er vi 2 om!

Men OFF, jeg har vært veldig flink idag, egentlig... MEN, det store MENNET.. Jeg klarte jo selvfølgelig, etter å ikke ha rørt noe potetgull, peanøtter, popcorn eller noe som helst ( hadde ikke lyste på heller jeg asså), så putter jeg en bakt potet med bernaise og mais inn i munn Etter å ha møtt på drittfyren som jeg bare aldri klarer å bli ferdig med, men samtidig er evig "sterk" rett foran, bare knekker helt etterpå, og en annen fyr som egentlig er superherlig og veldig interessert i meg.. meeeen fordi jeg ikke klarer å bli ferdig med han andre klarer jeg heller ikke involvere meg i noe nytt... Det er EN person jeg vil ha, og det er ingen andre.. Uansett hvor mye jeg prøver å kikke på andre gutter holder de bare ikke mål liksom... Neeei, nå blei det litt fyllevas/syting fra denne kanten merka jeg.. Beklager det, blir bare så evig lei noen ganger.. Det har gått over et år, det er på tide at det bare kan slippe nå... Plage noen andre heller, jeg har fått nok... Får vel legge meg, dagen imorgen er helt sikker bedre Bare å komme seg i seng.. Håper alle andre har hatt en super kveld=) Stooor nattaklem fra meg

Åååå har du også en sånn drittfyr i livet ditt - uff - da er vi tydligvis flere som sliter med det samme her inne. Jeg kan virkelig heller ikke fortå at jeg ikke kan bli ferdig med det der Synd man ikke kan styre sine egne følelser. Kjenner så godt til det der med å sette på seg en manske i situasjonen og virke sterk der og da, og så bryte helt sammen etterpå. -Men det tar vel kanskje bare tid, tid og endamer tid det der også..... Stor trøsteklem til deg, RikkemOr

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat