Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 10:38   #156
LittForTung
Seniormedlem

LittForTung sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 46
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Hei Tante TI

Jo, jeg skjønner hva du mener med en dag på og av med skjelven i beina - det er sånn hos meg og nå. De første dagene var det hele tiden. Litt morsomt at du også kjenner skjelvingene - der jeg har kjent det verst, rundt nedre del av magen/korsryggen - har jeg gått ned 9 cm på halvannen uke!!!!!!!!!! Det er kanskje ikke så rart at jeg har kjent meg rar...

Jeg har lest hele journalen din - og jeg må jo innrømme at jeg ventet med å starte til jeg visste at jeg skulle være hjemme noen uker, for å vite med meg selv at jeg skulle klare dette. Jeg har faktisk begynt å si til folk hva jeg holder på med, før jeg kommer på besøk - og da tar faktisk folk rundt meg hensyn. Spiste pizza hos min mor i går - ikke jeg - men de andre. Jeg spiste grillet nakkekotelett med rømme

Energien min er på topp - men det er ofte tungt å komme i gang. Men likevel er dørstokkmila overkommelig for min del. Heldigvis - eller hadde huset mitt aldri blitt ferdig malt

Ellers har jeg lest GI-null - to ganger Og jeg holder meg til i underkant av halvannen karbis max per måltid. I går ble det en utskeielse hvor jeg spise bittelitt salatblader, tomater, pinjekjerner og aioli. Men det gikk bra, beina skjelver ennå og vekten gikk ned

Men hvis vekten min fortsetter like raskt som nå - trenger jeg bukplastikk før jul!!!!! hahahahaha

Ha en riktig fin søndag alle sammen!

LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat