Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 10:47   #42
trønderjente29
Medlem

trønderjente29 sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 43
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Mange her inne spiser lavkarbo så godt som fri for meieriprodukter, bla photobscura
Du kan prøve og kutte fløte/rømme/CF og sånt først en uke. Spis så rent som mulig - uten brøderstatninger av noe slag. Egg i alle varianter, fisk, fugl, kjøtt med kokte grønnsaker, meierismør, avocado. Kutt også kullsyredrikken, og hold deg til vann. Prøv to uker med bare rene produkter minus flytende meieriprodukter og se hva som skjer.

For noen tar det lengre tid enn for andre og tilpasse seg lavkarbokostholdet, så ha tålmodighet!

Tusen takk for svar! Jeg tenkte at å kutte ut hvitost ville vært en god ide siden det er laget av melk? jeg elsker ost, så vil helst ikke, men gjør det som må til! nå har jeg akkurat kost meg med mine elskede lchf knekkebrød, men skal kutte de også. (men det blir ikke lett!) men du: kan jeg spise meierismør hvis jeg skal kutte melkeprodukter da? siden det er laget av fløte? blir så forvirra, er bare vant til å se på kcal innholdet i produkter, og ikke hva de faktisk er laget av/inneholder.

trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat