Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 11:08   #44
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

som tidligere jojoslanker og kaloriteller så vet jeg ikke hva slags matvarer jeg bør spise for å få mer fett i kosten, heller omvendt.. noen kjappe tips? jeg er veldig glad i grønnsaker, så hvis jeg bør spise mer av det, er det kjempegode nyheter for meg!

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Om du blir oppblåst av atkinsbar er ikke rart.

Nå har jeg ikke sjekket linkene som du har fått, så mulig det er blitt sagt før, men ..

Hvis du tidligere har jojoslanket deg, som de fleste damer/jenter, så tar det tid før kroppen din blir trygg på at du får nok næring. Gi det litt tid, så slipper det!

En annen ting er at vekt ikke er alt, noe man tydelig ser i dette blogginnlegget! Jeg vet iallefall hvilken av disse jeg ville foretrukket å være:


Bilde lånt fra: http://primitivestimulus.com/, innlegg 23. juni 2011. Bloggen anbefales! (Lå en link til denne i en annen tråd i går, tror jeg). Samme dame - samme vekt, godt voksen (i 50 åra). Viser at vi alle kan klare å se bedre ut


Atkinsbar gjør magen min oppblåst og rar - og jeg ville kuttet den før andre endringer i kostholdet! Samme gjør produkter med maltiol (f.eks. Sukkerfritt). Jeg spiser fortsatt begge deler, hvis jeg virkelig MÅ ha noe - men vet da at jeg blir oppblåst (buksa blir merkbart trangere) og magen blir utilpass.

Jeg har atkinsbar som nødproviant, men er klar over "effekten" - og har nærmest kuttet den ut nå. Er jeg søtsugen spiser jeg heller en liten bit mørk sjokolade - minst 70% kakao. Sjekker likevel alltid karboinnholdet på de før jeg spiser. Premium har en porsjonssjokolade - genialt for meg som er stor sjokomons.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat