Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 12:05   #1768
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så er det et vanlig innlegg Søndagsmorgen; våknet kl 1045!!! Jeg som bruker å våkne 0830.... Ikke var det for mye vin i går heller; sparte litt i fall Prutti kom seilende vet dere

I morgen er det mandag; restartmandag. Har planene klare: ikke over 1500 kcal, ikke over 70, maks 80 g protein/dag. maks 15 g kh - og plenty fett. Tidligere har jeg spesielt brukt fløte og rømme som fettkilder, nå skifter jeg til majones (aioli <3) og oljer. Hjemmebakte knekkebrød, omelett eller tebrød til frokost, tebrød eller salat til lunsj. ostekjeks eler tebrød som mellommåltid og middag blir kjøtt/fisk, med salt, brokkoli, blomkål. Kvelds: ostekjeks med ost, knekkebrød, rester fra tidligere på dagen. Og kanskje viktigst av alt: spise når jeg er sulten; og bare til jeg er mett! Dette gjelder også om jeg er på jobb og har matpause fra kl 1130 - og jeg begynner å bli sulten kl 10..... Og 3 liter vann; en før lunsj, en etter og en etter middag. Og trim da.... Gå turene mine i helgene og styrketrening i uka.

Og så skal jeg se på matplanen/menyen til Pruttilutt; der er det mye godt å hente ja. Blir vel kabooomovergang fra i dag til i morgen lell tenker jeg; da kvelden var over hadde jeg et inntak på 50 kh i går. Det er jo ikke noe problemer når en spiser makrell i tomat og 70 % sjokolade....

Så! Jeg er klar for å sette i gang - og det skal bli godt å få bort alt dette vannet! Ut over dette: har dere gjort noe lurt som jeg ikke har tenkt på?

Svar med sitat