Sv: Morsom handletur
Takk for oppklaringen!
Og da er jeg litt obs hvis jeg tar meg et par cidere ved en eller annen anledning.
Bare godt at det finnes alternativer som kan gå greit i de anledningene det frister, og man heller ikke orker en lang avhandling om hvorfor man ikke drikker.
(Spesielt siden folk ikke alltid tenker seg om når det gjelder det evige gravide-spørsmålet heller. Kan være litt sårt når vi har mistet barnet jeg var gravid med, og siden vi ikke vet om vi kan få av ulike grunner, samtidig som årene går, men folk tenker ikke alltid på sånne ting.)
Nå mener jeg selvsagt ikke at man skal drikke av sånne grunner, men når man først koser seg er det jo en grei bieffekt med færre spørsmål, , og det er jo ingen som teller hvor mange man drikker, så da er det jo greit hvis man heller ikke gidder å forklare at man går på lavkarbo heller.
Det har jo ikke alle noe med, og jeg synes ofte det er deilig å ikke måtte forklare det gjentatte ganger i sånne settinger, men heller benytte tiden til å være sosial.
Men nok om det. Bare glad for at handleturen også viser endel gode alternativer, og i dag blir det nok flere av de kyllingbollene på meg.
|