Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 15:47   #32
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Fikk utrolig mye hjertebank/urolig hjerte

Opprinnelig lagt inn av dakota, her.

VEDLIG glad for at jeg fant denne tråden akkurat nå! Sto opp nå nettopp fordi jeg ikke fikk sove pga hjertebank, fryktelig ubehagelig og litt skremmende. Og så blir man gjerne liggende å kjenne ekstra etter og tenke mer og mer "skumle" tanker... Så jeg sto opp og søkte på hjertebank og urolig hjerte og kom jo rett inn på forumet "mitt"!! Har hatt korte perioder med sånne "anfall" i det siste, men ikke tenkt så mye over det før ikveld. Og ikveld har jeg drukket både kaffe med Baileys og to glass rødvin, og det er det veldig lenge siden jeg har gjort. Leste at begge deler kan forårsake urolig hjerte. Og i tillegg leser jeg det dere skriver i denne tråden - PUH! Nå skal jeg jammen få kjøpt meg magnesium og satse på at det roer seg for dette er jammen ikke behagelig!

For min del har det absolutt ingenting med magnesium å gjøre, har hatt hjertebanken selv om jeg tok magnesium. Nå de siste månedene har jeg ikke vært flink til å ta magnesium, men har ikke hatt hjertebank siden i høst og da tok jeg magnesium.... Tror heller det er mer ro rundt selve livssituasjonen/slankesituasjonen min som skulle til...

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat