gratulere med de 1000
Opprinnelig lagt inn av Nille Den var vel litt drøy vel ??? For noen går det sikkert greitt å fråtse i ekstra og sukkeralkoholer..... FOR NOEN !! Men for de fleste av oss har sukker alkoholer en negativ virkning på vektnedgang. Dessuten er det bivirkninger som ikke er helt gode. Nåja, du spiser bare for mye den ene gangen - det kan jeg garantere. Skal ikke gå i detaljer om min opplevelse etter å ha spist en liten eske Solana (?) drops...... ..... og jeg kjenner uhorvelig mange som ikke tåler det av samme eller andre grunner. Om du tar en Extra nå og da gjør det sikkert ikke noe, men ikke de første 14 dagene. Senere kan du prøve deg frem hva du kan/ikke kan ha ! (tro meg, du finner fort ut av det !! - Og hvis du hiver innpå og vekta stopper - ja da vet du hvorfor) Måtte bare svare her - dessuten er det mitt innlegg nr. 1000. Fanfare ??? Blomster ????
Opprinnelig lagt inn av Nille
Den var vel litt drøy vel ??? For noen går det sikkert greitt å fråtse i ekstra og sukkeralkoholer..... FOR NOEN !! Men for de fleste av oss har sukker alkoholer en negativ virkning på vektnedgang. Dessuten er det bivirkninger som ikke er helt gode. Nåja, du spiser bare for mye den ene gangen - det kan jeg garantere. Skal ikke gå i detaljer om min opplevelse etter å ha spist en liten eske Solana (?) drops...... ..... og jeg kjenner uhorvelig mange som ikke tåler det av samme eller andre grunner. Om du tar en Extra nå og da gjør det sikkert ikke noe, men ikke de første 14 dagene. Senere kan du prøve deg frem hva du kan/ikke kan ha ! (tro meg, du finner fort ut av det !! - Og hvis du hiver innpå og vekta stopper - ja da vet du hvorfor) Måtte bare svare her - dessuten er det mitt innlegg nr. 1000. Fanfare ??? Blomster ????