Sv: Bacon/tørrfisk
Opprinnelig lagt inn av avuna, her.
blir dårlig inspirert om jeg ikke finner noe godt å spise Man kan lese opp og i mente, men hjelper ikke om magen er vandt til noe annet. Vanskelig å venne seg til mat du aldri har spist Jeg tar til meg informasjonen men jeg orker ikke spise maten. Må bare finne noe jeg kan lage som er godt og ikke er carbs. En uke nå, jeg har så lyst på melk og frokostblanding eller et brød. Ellers må jeg finne meg en annen kur, om jeg venter og venter uten å få noe bra. Forstår at dere blir frustrerte, men jeg skjønner ikke åssen man kan leve på denne dietten. Til og med kjøtt og saus smaker feil uten poteter eller noe til.
De fleste av oss satte oss inn i hva lavkarbo består av og hvilken mat man bør la være og hva man bør spise. Vi veide for og imot om dette var et kosthold som paset oss. Vi la kanskje ut noen tråder her for å få tips og hjelp til å tilpasse kostholdet oss og våre ganer.
Så legger de fleste av oss godviljen til, leter etter ting vi kan spise og som vi liker eller kan lære oss å like. Og sååå går vi ned i vekt, blide og fornøyde 
Altså, start med å sette deg inn i hva kostholdet faktisk går ut på, lage en liste over hva du liker og få tips til hvordan du kan få det til å bli lavkarbo 
Edit: du synes saus blir feil uten potet til? Har du forsøkt å bruke sellerirot som jeg tipset deg om lenger bak i tråden? Eller blomkålmos, noe som er veldig populært her.
Har du i det hele tatt forsøkt noen av tipsene og rådene du har fått her?