Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 11:57   #90
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Opprinnelig lagt inn av avuna, her.

Hadde sellerirot men glemte å teste det ja. Smaker sellerirot som selleri? Hva med resten av dagen da, det er det som er største problemet, jeg får ikke til å lage brød, stress å lage vafler hele tida. Alt smuldrer seg opp, og jeg har lyst på syltetøy på de. Jeg har liksom 5 ting jeg har lyst på å velge mellom, og ingen av de er godt alene. Suppe har jeg aldri spist, alltid spist ris til kjøttet.

Om du river blomkål (eller kjører blomkålbiter i blenderen) vil du få finhakket blomkål. Den kan du steke i masse meierismør og kryddre godt. Fungerer utmerket som tilbehør! Sellerirot, om du steker det en stund (selvsagt i meierismør) og krydrer vil smaken minne om pommes frites. Fordlands peppersaus , ferdig i boks, er helt ok å bruke ved siden av.

Brød.... har du forsøkt noen av oppskriftene her? I såfall hvilke? Kanskje vi kan tipse deg om noen du ikke har forsøkt og som vi er fornøyde med?

Har en knall vaffeloppskrift! Den smaker som vanlige vafler, enkle å lage og fine å steke

Det er masse hjelp å få her -om du faktisk vil ha hjelp og ikke bare kjøre dit eget løp

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat