Sv: Bacon/tørrfisk
Opprinnelig lagt inn av avuna, her.
Hadde sellerirot men glemte å teste det ja. Smaker sellerirot som selleri? Hva med resten av dagen da, det er det som er største problemet, jeg får ikke til å lage brød, stress å lage vafler hele tida. Alt smuldrer seg opp, og jeg har lyst på syltetøy på de. Jeg har liksom 5 ting jeg har lyst på å velge mellom, og ingen av de er godt alene. Suppe har jeg aldri spist, alltid spist ris til kjøttet.
Om du river blomkål (eller kjører blomkålbiter i blenderen) vil du få finhakket blomkål. Den kan du steke i masse meierismør og kryddre godt. Fungerer utmerket som tilbehør! Sellerirot, om du steker det en stund (selvsagt i meierismør) og krydrer vil smaken minne om pommes frites. Fordlands peppersaus , ferdig i boks, er helt ok å bruke ved siden av.
Brød.... har du forsøkt noen av oppskriftene her? I såfall hvilke? Kanskje vi kan tipse deg om noen du ikke har forsøkt og som vi er fornøyde med?
Har en knall vaffeloppskrift! Den smaker som vanlige vafler, enkle å lage og fine å steke 
Det er masse hjelp å få her -om du faktisk vil ha hjelp og ikke bare kjøre dit eget løp