Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 12:07   #91
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Avuna,

Uavhengig av om du kjeder deg for tiden og tuller med oss eller om du er seriøs, her kommer et seriøst svar fra meg:

Det ser ikke ut som om du er motivert for dette i det hele tatt. Det eneste fokuset du har er å ta av flest mulig kilo på kortest mulig tid. Du syns lavkarbokostholdet er vanskelig, du liker ikke maten og det ser ikke ut som du er villig til å forsake potet, ris, iskrem, brød etc. Du er heller ikke villig til å sette deg inn i grunnprinsippene for dette kostholdet. Du kommer neppe til å lykkes i å oppnå et varig vekttap om du fortsetter på lavkarbo. Skal du lykkes kreves det en livsstilsendring. Du kan ikke forvente å kunne gå tilbake til ditt gamle høykarbokosthold når du har nådd målet ditt (hvis du i det hele tatt klarer å nå det med din innstilling) uten å gå opp igjen i vekt.

Jeg tror at en lavkaloridiett og trening passer deg bedre. Da kan du i teorien spise akkurat det du vil så lenge du holder deg under en viss kalorigrense, og så kan du trene bort enda flere kalorier. Her kreves det jo selvsagt også en livstilsendring, men du trenger i hvert fall ikke å utelukke alle disse tingene som du selv mener du ikke klarer å leve uten.

Lykke til, hvilket kosthold du nå enn velger.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat