Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 15:13   #1799
Foksy
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei og god mandag alle sammen!
Har vært innom veietråden og sett alle de flotte resultatene
Også har jeg brukt en time her inne for å lese meg gjennom innleggene jeg er såå enig med deg Dollsine! Selvtillit er ikke noe som kommer av seg selv, selv om den ofte blir sterkere med åra, det hjelper å være positiv mot seg selv...og ikke så streng ifht alt vi ikke er fornøyde med. Ikke alle menn er idioter, men mange unge menn er det! Selv har jeg funnet en fantastisk mann som tør å være seg selv, gi av seg selv og som er kjempeflink til å gi meg (og andre i livet hans) positiv feedback og det med positivitet er noe jeg også jobber aktivt med. Om man gir andre positive tilbakemeldinger vil du også få tilbake. Om noen gjør noe bra, har en klesplagg de kler godt eller sier noe morsomt/bra, så SI det til den personen det gjelder istedet for å bare tenke at jobbkollegaen så fin ut osv. Da får du glade medmennesker som også føler for å gi noe tilbake og man føler seg bra fordi man gjorde hverdagen til den andre bedre!
Og fortell deg selv at du er flott og unik til ditt eget speilbilde, det hjelper!

Disse mennene dere savner, hva har de gjort for dere bortsett fra å gjøre dere til selvbebreidende og lei dere? Har de fyllt dagene deres med glede og vist åpenlyst for dere HVORFOR de liker dere?
Jeg har selv løpt etter menn fordi jeg har prøvd å "omvende" de, eller at det at de ikke gir meg noe har fått meg til å ønske at nettopp de skal snu og fortelle meg at jeg er flott...men de gjør ikke det... Men som ikke gir av selg selv på eget initiativ er ikke noe å samle på, det er ikke vår oppgave å lære de det heller.

Ble kanskje litt usammenhengende dette...skriver via iPhonen og får ikke sett helheten
Men elsk dere selv, damer! Før dere lar andre gjøre det!! Vi ER verdt det!

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat