Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 19:18   #22
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Demotivert og lei!

Opprinnelig lagt inn av Cookie Monster, her.

Til tross for at den ene katten er hele 7 kg, så skal ingen beskylde dem for å være effektive trengskompiser nei! Morsomme turkamerater ja, men ikke effektive for noe annet en lattermusklene og nervene. Sist en av dem klarte å lure seg med, så brukte 90 minutter på en 30-45 minutters løype. Hadde det bare vært oss i skogen, så hadde vi kanskje klart å komme oss hjem på litt kortere tid. Men det er ikke bare bare når man møter slike "ufysligheter" som hunder (noen til og med løse), ukjente turgåere, biler, mopeder, hester, joggere og til og med en og annen lastebil! Alle disse møtene kommer nemlig med en påkrevd "løpe inn i buskene og gjemme seg godt til faren er over" sekvens, og hvor raskt de velger å komme frem igjen varierer ofte med hvor skummelt møtet var. Etter å ha møtt 3 løse hunder, en hest, en moped som kjørte frem og tilbake og en lastbil i løpet av 15 minutter, så måtte jeg inn i bushen for å fiske frem en vettskremt hårball som på ingen måte var særlig klar for å bli løftet eller båret. Så ja, med katter på slep tar ting i aller høyeste grad tid! Og det blir alt annet enn et jevnt tempo og en effektiv trening! Da tror jeg faktisk hvalen klarer seg bedre alene!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat