Sv: Ang. lavkarboshaker
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Seriøst?? 
Selvfølgelig fordi man er desperat etter å gå ned i vekt, og fordi man ikke forstår hvorfor kroppen gjør det motsatte av det all logikk og folk som mener å greie på sånt sier den skal. Da er det jo en selv det må være noe galt med tror man. Så an prøver en gang til. Og enda en gang.
Hvis du ikke forstår det så har du ikke særlig erfaring med slanking og bør derfor være forsiktig med å uttale deg som du gjør!
Hva er det med dette forumet? Er dere ute etter å se det verste i folk eller? Jeg spurte deg et spørsmål, og ditt første instinkt er å bite av meg hodet og helt automatisk anta at jeg kritiserte..
Er jo jaggu verre enn NybaktMamma her inne..
Og nei, vet du.. Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor en logisk tenkende person gjør noe om og om igjen som den VET kommer til å ødelegge for seg selv..
Beklager, men den ser jeg ikke..
Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.
Men forresten, hva vet vel jeg, jeg er jo bare en dum mann....
Haha, den likte jeg
Men jeg er da i det minste en erfaring rikere av det her; Trå svææææært forsiktig her på Lavkarbo.no! 
Thank you and good night!

"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
|