Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 20:47   #14
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Et par spørsmål til de som lever på Generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Jeg er faktisk i målbar ketose helt opptil ca 70 karber, med normalen på 50-60. Har faktisk ikke vært ute av ketose siden siste skikkelige utskeielse i forbindelse med min kjærestes sønns konfirmasjon i midten av mai, da jeg på forhånd hadde bestemt meg for å drite i hele kuren.

Nå har jeg dager innimellom (som gårsdagen) hvor jeg er helt nede på 20 karber, men snittet ligger nok på 50-55 tipper jeg.

Og jeg må si at det gir positive bivirkninger. Jeg har i mange år hatt store problemer med å få sove. Etter at jeg var ferdig med pulverdietten og begynte på lavkarbo i begynnelsen av april har jeg sovet som en liten unge. Sovner fort, sover godt og våkner uthvilt. Livet er herlig.

Hmmm snakker ikke du heftig FOR pulverdietter i en annen tråd???