Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 04:55   #3
avuna
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
avuna er på en erverdig vei

Sv: Hva er normalt midjemål og vekt for fysisk aktive?

Ah bryr meg ikke om åssen jeg ser ut, bare om fremgang i idrett(akkurat nå er jeg for tung, og det blir vanskelig å komme seg opp lia i forhold til personer som ikke er tungvektere(jeg kan gå med høyere puls og raskere fart uten pes på flata, men det blir veldig tungt å løfte 30 % overvekt), vil alt stoppe av seg selv om jeg spiser det jeg bør spise, og trener det jeg bør trene? Hva er optimalt for en toppidrettsutøvers vekt og kropp? skiløper etc..? Jeg sliter med å vente på å komme meg til topps på fjellene i god stil uten pes. Elsker fjellet, men jeg liker ikke at jeg er bak alle andre. Jeg må jo bli i god form(kroppslig også) for å gjøre alt jeg vil. Jeg har såvidt komt meg i form til å hele tatt puste når jeg trener(for høy puls tidligere). Så det er det jeg mener med at åssen kroppen skal se ut. Men jeg kan faktisk ikke løpe mer enn et par 100m. (løfte beina tar for mye krefter). Jeg regner med at vi alle vil ha vektreduksjon her, det er greit å kunne gjøre det du har lyst til Kan være jeg har funnet en måte å få sykt med muskler raskt(motbakkeløp med overvekt) det blir som slanking med ketose bare at du ikke får til å gå ned, så da må jeg jo i ketose for å gå ned. Jeg kunne jo ikke gå ned før jeg gikk på denne kuren. Selvom jeg forbrant 5 cm på 2 måneder gikk jeg ikke ned et gram.

Ikke la dere skremme av postene mine, jeg er ekstremt pratesyk Men jeg tar opp ting som bør diskuteres med hvem som helst, ihvertfall de som slanker seg. Jeg håper det er litt mer motiverende enn andre ting jeg har tatt opp.

Hva er ditt mål?

Sist redigert av avuna : 12-07-11 kl 05:32.
avuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat