Sv: Togtråden!
Nå har jeg tenkt litt på hva jeg vil gjøre framover, og jeg tror faktisk at jeg gir helt opp vektnedgang. Altså jeg vil ikke lengere stresse med hva jeg veier. Derimot så ønsker jeg å kunne måle cm heller og strekke meg mot et minstemål der.. Det vil nok gå tregere nedover enn vekta, men jeg slipper i såfall å stresse så veldig mye fra uke til uke. Jeg har strammet et målebånd så hardt jeg bare greide rundt hoftene mine for å se hvor mye det er mulig å gå ned til, og med brede hofte av natur endte jeg opp på 94 cm, jeg er 100cm nå. Nedre magedel er mitt største problem, samt hoftene, så et sånt mål vil gjøre mer nytte enn om jeg veier 55kg, men allikevel er kraftig. For å få vekk det overflødige så hjelper det å trene, og da går man jo opp i vekt pga muskelmasse også, så det vil nok balansere ut mye bedre enn om jeg freaker ut etter trening fordi vekta er høy.. Men som sagt, da må det mer trening til, og muskler tar litt plass også, så jeg nøyer meg faktisk med 96cm som mål, hvertfall for nå så får jeg heller vurdere det da. Da har jeg 4cm å gå ned, i stedenfor nesten 7kg 
|