Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 13:39   #9
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva er normalt midjemål og vekt for fysisk aktive?

Opprinnelig lagt inn av avuna, her.

Sjekk ut ut.no eller statkart.no og se om du finner turer i nærområdet så du kommer deg ut litt mens du går ned(se etter flate områder først, sånn jeg startet etter mye inaktivitet). Unngå vonde bein med å gå i terrenget. Utrolig motiverende å se skog og fjell på vei ned. Hvis det er et problem, tren muskler ved å sykle/ro eller litt benstyrke du kan bruke staver om det blir tungt(jeg kunne knapt gå når jeg starta).
Enda bedre er trening i basseng for såre muskler. Det er ingenting som kan stoppe noen fra å få seg et bedre liv

Har treningsforbud fra legen, hun mente tilogmed jeg skulle korte ned på de turene med hundene, så det er noen av oss som må vente litt med en del av det fysiske

Mitt mål med lavkarbo var å forsøke å snu vektoppgangen. Etter flere år uten å være aktiv i arbeidslivet pga sykdom, og en ustabli stoffskiftesykdom som gjorde meg svært mye sliten, trett samt mye smerter, måtte jeg forsøke noe nytt. Å legge om kosten kunne jeg orke og det gjorde jeg med stort hell

Kroppen er 20-25 kg lettere og kroppen stadig friskere!

Så, mitt mål er å bli frisk nok til å komme meg ut i arbeidslivet

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat