Sv: "Psykologi time"
Fortsett med kostomlegging til lavkarbo og gi det godt med tid til å fungere.
Gå gjerne en halvtimes tur så ofte som mulig. Hvis noen ser deg - spiller det noen rolle? Jeg vet at det er vanskelig - jeg lot være å trene selv, fordi jeg hatet å møte noen. Men etterhvert har jeg skjønt at de aller fleste har nok med seg selv, og tenker lite over de man møter. Jeg vet iallefall at jeg ser positivt på alle som trener - enten de er overvektige eller ei. Jeg begynte først å trene igjen i voksen alder, og har endelig funnet treningsgleden. Jeg kan vel takke noen gymlærere på skolen for at jeg ikke fant den tidligere, hadde bl.a. en lærer som proklamerte at hvis man ikke hadde kondisjon som 15 åring, ville man aldri klare å få det senere i livet heller. Da var jeg vel rundt 16-17, og tenkte at da var det ingen vits i å gjøre noe mer heller. FEIL! Man kan alltid bli i bedre form! Jeg er ikke i toppform nå heller, men jeg er så mye bedre enn jeg var for 1,5 år siden - og blir stadig bedre.
Du har mange, mange år igjen foran deg. Ikke stress - gi kroppen den tiden det tar å legge om kostholdet. Nyt livet ditt, og la samboeren din få lov til å sette pris på deg - akkurat slik du er