Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 19:36   #12
mio87
Medlem

mio87 sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
mio87 er på en erverdig vei

Sv: Blodtrykk og hodepine, sammenheng?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kroppen din jobber hardt med noe nå og det du bør gjøre da er nok å sette deg ned og slappe av. Ikke pushe den enda mer. Vent til dette er utredet før du gjør noe anstrengende. Legen din må jo forstå at dette har med noe annet å gjøre enn overvekten din, siden det aldri har vært noe galt med blodtrykket før.

ja jeg bør jo det.. men.. for og få blodtrykket ned må man bevege seg, har jeg lest. og lært på skolen. heh.

somregel er jeg i grei form, men akkuratt idag sliter jeg med allslags, typisk det når trykket skal måles. også har jeg jo hatt symptomene mine over et år nå.

greia er at han ikke har målt det før, men da jeg var hos en privatlege for et år siden var det faktisk litt lavt. merkelig, greit nok så er det et år siden - men jeg veier nok mindre nå enn jeg gjorde da.

det hele makes no scence. bare noen minutter til trykket skal måles igjen, angst.

mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat